Hosted VoIP Amsterdam

Hosted VoIP voor de zakelijke markt

Bel ons nu
020 820 1000

Hosted VoIP in Amsterdam

Hosted VoIP, wat is dat?

Hosted VoIP in AmsterdamTelefoneren met VoIP werkt weer net iets anders dan bellen via een ouderwetse telefoonlijn. Een VoIP telefoon staat altijd in verbinding met een telefooncentrale. Deze telefooncentrale kan op locatie staan (on-premise) maar kan ook in de cloud staan (hosted). In het laatste geval spreken we van Hosted VoIP. In de VoIP centrale wordt geregeld naar welk toestel moet worden doorgeschakeld, naar welke afdeling er doorverbonden moet worden, wanneer de voicemail er op moet etc. Voor het onderhouden en aankopen van een dergelijke telefooncentrale on-premise bent u al gauw honderden euro’ s kwijt. Hosted VoIP werkt met een telefooncentrale  die niet meer op locatie staat maar in de cloud. Op deze manier wordt de server door ons beheerd en bespaart u op aanschaf- en onderhoudskosten van een normale centrale. Daarmee is de kracht en luxe van een eigen telefooncentrale voor iedereen beschikbaar. Voor zowel de kantoren met 50 medewerkers maar ook de startende ZZP-er.

Uitgebreider dan normale telefonie

Bellen via internet (VoIP) is gemakkelijk. Met een stabiele internetverbinding en een VoIP telefoon (vast of draadloos) kunt u al bellen en gebeld worden via Voizz Nederland. Hosted VoIP heeft ook nog eens het grote voordeel dat u verschillende bedrijfslocaties kunt laten bellen met 1 telefoonnummer. Hierdoor maakt het niet uit waar uw collega’s in Amsterdam Noord, Amsterdam Zuid of waar dan ook in Nederland (of in de wereld) zich bevinden. Daarnaast is onderling bellen in uw bedrijf ook nog eens kosteloos, ongeacht de locatie. Wilt u een nieuwe vestiging openen, dan groeit de centrale vanzelf met u mee. Zo eenvoudig is dat!

Een aantal mogelijkheden zetten we hier even op een rijtje:

DND= do not disturb, is een functie als u even niet bereikbaar bent of bereikbaar wilt zijn.
BLF= busy lamp field, is een gekleurd lampje dat laat zien of een collega beschikbaar is of afwezig.
IVR= interactive voice response, is een keuzemenu. Hier kunt u de beller laten kiezen voor de juiste afdeling d.m.v een nummer na het afspelen van een menuprompt.
Voicemail= wanneer u niet beschikbaar bent kunt u de beller een bericht in laten spreken.
Call Forwarding= bereikbaar zijn op uw mobiel? Inkomende oproepen kunnen d.m.v. call forwarding doorgestuurd worden.
Call Parking= een beller wordt dan in de wacht gezet op de server en kan op elk ander toestel overgenomen worden d.m.v een toets combinatie.
Auto provisioning= een telefoon kan via de server beheerd worden, waardoor updates en instelling op afstand beheerd kunnen worden.

Bedrijvenparken in Amsterdam en omgeving:

Business Park Amsterdam Osdorp,
Amstel Business Park,
Airport Business Park Lijnden,
Schiphol Trade Park,
Polanenpark,
Schiphol Logistics Park,
Bedrijvenpark De President,
Green Park Aalsmeer